loading...
دانلود برای شما
saman بازدید : 29 یکشنبه 11 خرداد 1399 نظرات (0)



شامل 8 وصیت نامه از شهدا دفاع مقدس با توضیحات کامل و مشخصات شهید - سن و محل و نوع شهادت در قالب فایل ورد مرتب شده و آماده در 19 صفحه آماده چاپ و ویرایش «بسم الله القاصم الجبارین» من به راهی میروم که خدایم در قرآن فرموده است.من در اولین وهله باید از پدر و مادرم که در بزرگ نمودن من از هیچ کوششی دریغ ننمودند تشکر کنم و وقتی دستان پینه بسته خود را به سر و صورتم می کشیدند مرا آسایشی کامل می داد.هرچند که من در برابر این زحمات خدمتی نتوانستم انجام دهم،من از آنان درس بزرگی آموختم؛در ...



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 405
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 148
  • بازدید ماه : 537
  • بازدید سال : 6,031
  • بازدید کلی : 21,114